Atatürk Üniversitesi - Dijital Arşiv Açık Erişim Sistemi

DSpace Repository

Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının beş aşamalı modeline uygun olarak geliştirilen ders yazılımı ve çalışma yapraklarının öğrencilerin başarısına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve Fen Bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi

Show full item record

Title: Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının beş aşamalı modeline uygun olarak geliştirilen ders yazılımı ve çalışma yapraklarının öğrencilerin başarısına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve Fen Bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
Author: DOÇ. DR. SALİH DOĞAN
Abstract: Bu araştırma, yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının beş aşamalı modeline uygun olarak geliştirilen, Fotosentez ve Solunum konusundaki ders yazılımı ve çalışma yapraklarının ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin başarısına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve öğrencilerin Fen Bilgisi dersine yönelik tutumlarına etkilerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Yarı deneysel yöntemin kullanıldığı çalışmada, yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının beş aşamalı modeline göre geliştirilen ders yazılımı ve çalışma yapraklarının Fotosentez ve Solunum konusunun öğrenilmesinde, bilgilerin kalıcılığında ve Fen Bilgisi dersine yönelik tutumda geleneksel öğretim yöntemine göre daha etkili olduğu belirlenmiştir.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5001
Date: 2008-01-01


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Context